Tevredenheid zomervakantie 2024

Met enige trots delen we mee dat in Olen 95% van de ouders tevreden is over de zomervakantie 2023. Enkele pluimen die we op onze hoed mogen steken: de kinderen komen graag & we organiseren opvang dicht bij huis.

Hieronder vind je drie grafieken waarop de resultaten van onze tevredenheidsenquête te lezen zijn: 

Ben je tevreden over de opvang tijdens de zomervakantie?
In welke mate voelde je kind zich welkom bij KIKOEN deze zomer?
In welke mate kon je als ouder deze zomer met je vragen & noden terecht?

Met de Net Promotor Score meten we de algemene klantentevredenheid bij KIKOEN. Zo kunnen we ons ook vergelijken met andere organisaties. De best scorende organisaties situeren zich tussen de +50 en +80. Met de score van 55 zijn we dus erg tevreden, het is een lichte stijging ten opzichte van vorig jaar (54).

Naargelang de score die gegeven wordt op de Net Promoter-vraag onderscheidt men 3 categorieën van mensen:

  • Promotors = respondenten die een score van 9 of 10 gegeven hebben
  • Passief Tevredenen = respondenten die een score van 7 of 8 gegeven hebben
  • Criticasters = respondenten die een score van 0 tot 6 gegeven hebben

 

We verwerkten de resultaten met de grootste zorg en gaan ermee aan de slag in concrete acties. Met de positieve punten in ons achterhoofd pakken we met veel enthousiasme de verbeterpunten aan:

  • We zetten extra in op een warm onthaal van kinderen en hun ouders
  • We maken werk van een duidelijke dagplanning zodat het ook voor kinderen en hun ouders duidelijk is wie er werkt.
  • We willen de thema's meer in de verf zetten door de inkleding van de locaties.
  • We leggen extra focus op actief spel en buitenspel.

Dankjewel voor jullie talrijke reacties! We gaan met de feedback aan de slag!