Begin dit jaar werkte de werkgroep Externe Communicatie een signalisatieplan uit. Doel is om de komende jaren bij alle KIKOEN-locaties:
- de juiste informatie te delen op de juiste drager en op de juiste plaats: actueel en up-to-date;
- de locatie zichtbaar en herkenbaar te maken;
- nieuwe dragers te voorzien die flexibel en multi-inzetbaar zijn (makkelijk te verwijderen en opnieuw te gebruiken);
- de juiste sfeer te creëren via de huisstijl van KIKOEN.
Dit voorjaar stoomden we de eerste testlocatie klaar: het hoofdkantoor Teunenberg:
- De brievenbus kreeg een brievenbusplaatje in KIKOEN-stijl met contactgegevens;
- We verwijderden oude en foutieve signalisatie;
- De voorgevel werd met hogedrukreiniger proper gemaakt en voorzien van KIKOEN-logo.
De locaties KLIM-OP Grobbendonk en Willem Tell werden deze zomer onder handen genomen.
KLIM-OP Grobbendonk & Willem Tell
KLIM-OP Grobbendonk:
- Aan de toegangspoort tonen we het partnerschap met de school via een aluminium bord;
- De toegangsdeuren zijn kenbaar gemaakt door 2 KIKOEN-stickers
- Het nadarhekje is voorzien van een afneembaar logo – op die manier kan dit voor alle doeleinden ingezet worden!
Ook bij Willem Tell tonen we het partnerschap met de school via een aluminiumbord aan de toegangspoort. De ramen van de opvanglocatie zijn nu langs buiten beter zichtbaar dankzij KIKOEN-stickers.
Wist je trouwens dat de KIKOEN-stickers gedrukt zijn op ecologisch materiaal? Ze plakken ook gemakkelijk en zijn redelijk goed te verwijderen wanneer ze niet meer van toepassing zijn.
Dit najaar zullen nog 2 KIKOEN-locaties een nieuwe signalering krijgen.
Wordt vervolgd!